asell_53 Seda_nur4760 iki çocuk arası kaç yıl var acaba benimde ikinci gebeliğim normale zorlar mı ki doktor diye korkuyorum
furkanefe2941 Seda_nur4760 2.sezeryanim 39+1 de olacak 2 günüm var ilk oglum da sezeryandi 38 de dogum olmuştu
Smr5353 Daisyy000 peki sezeryandan sonra nasıldınız ilkine göre ağrılarınız sonra yürürkenki flan dahamı azdı
Daisyy000 Smr5353 Beni şok edecek derecede iyiydim 🤭 İlk kalkışta bile desteksiz kalkabilecek boyuttaydım. İlk sezaryende resmen yatalak gibiydim yük ağırlığımı birine vererek kalkıyordum, çok canım acıyordu.
Smr5353 Daisyy000 ne güzel maşaAllah aman 😊 benimde ilki çok ağrılıydı çok zorlanmıştım inşaAllah bu seferki sizingibi olur 🤲