Canım selamlar bende 32+4 üm ikiz bebeyim. Sağ tarafta oğlum solda kızım var inanılmsz zorlanıyorum. Ama karnımda üstte sertleşmelee oluyor. Erkek dönmedi kafası galiba diyorum ikiside sıkışıyor hissi gibi ama hareketleri var baya hissediyorum. Kasılma mı oluyor karın sertleşince? Alt karnım çok hafif yumuşacık üstler felaket sert baya. Aslında 2nci gebeliğim.. Kızım var 6 yaşında. Onu normal doğumla kontrole gittiğim gün doğurdum açıkcası çok anlamıyorum da :(