31+3 teyim benim de 28. haftadan beri sertleşme oluyor kendini bi tarafta topluyor, karnım yamuluyor şekilden şekile giriyor. Bende hareketlerini hissettiğim için hastaneye gitmeyi düşünmedim, 2 gün sonra kontrolüm var doktora soracam bakalım nedenmiş. Bu arada erkekler böyle çok sertleştiriyormuş kendini yani çevremdekiler öyle dedi. 🤭