ylnydgd geçen çarşamba gittim kontröle gittim bu şikayetim vardı söyledim , nts ye girdim yalancı sancı bile çıkmadı, neden oluyor o zaman diye sordum o an gelir misin hastaneye bakalım dedim gelemem dedim çünkü kısa sürüyor sertleşme sonra geçiyor dedim , bir neden göremiyorum gayet normal dedi , ben kendim takip ediyorum kesinlikle kendimi yorduğumda oluyor ya da yemek masasında , yürürken falan