arsesraa bat 2 benim de. Şu an adetime 5 gün var. 8-9 gün varken bayağı kasık ağrım ve batmam vardı. Şişkinlik hissediyordum. Kesin hamileyim diye düşünmüştüm ama değilim sanırım. Şu an ne ağrı kaldı ne de başka bir belirti kaldı. Chat gbt’ye sordum pms döneminde olduğun için muhtemelen dedi. Hayatımda pms belirtileri hiç yaşamadığım için aklıma bile gelmemişti. Bir de kürtajdan sonra da oluyormuş böyle sanırım. Hayaller suya düştü yani 🥲 test de yaptım bugün negatif.