ikibalannesiii arsesraa arsesraa inşallah canım Sabah daha belirgin çizgi haberini bekliyorum bence çıkacak da inşallah öyle hissettim 🤍🌸
arsesraa ikibalannesiii yaa canım benim inşallah valla çıkarsa hemen seni etiketleyeceğim allah razı olsun ❤️❤️ Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın
mutl arsesraa ben sanki böyle çok çok silik, varla yok arasında gibi bir çizgi görüyorum bilemedim yarın tekrar yapın
melike__41 arsesraa fotoğrafta görmek gerçekten çok zor kendimden biliyorum ben flaşla görebiliyorken fotoğrafta çıkmıyor yarın sabah tekrar yap paylaş bizimle
arsesraa mutl evet canım ya ben de işte aynısını gördüm gerçekte o daha belirgin ama kuruma diye atan çok olmuş awox markasında o yüzden bi üzüldüm bakalım hayırlısı yarın tekrarlayacağım
melike__41 hanega ben dün çıktı dpo 9 da yarın bi şansızını deneyin isterseniz çıkmazsa adet gününüzü bekleyin moral bozmayın
arsesraa melike__41 evet canım gerçekten öyle fotoğrafta çıkmıyor bakalım bu son awoxtu elimdeki yurt dışındayım yarın başka testler bakıcam artık
mamitaaa211 arsesraa benim 31’iydi dün test yaptım negatifti sizce erken mi yapmışım olsa çıkar mıydı
arsesraa Kubra381 evet canım öyle yapacağım ya bakalım başka forumlarda kuruma şeklinde gören de çok olmuş çünkü kendimi kaptırmayayım hemen
hurremintorunu arsesraa benim de çatlama 19 u bende hiç ikinci çizgi yok umudumu yavaşça kesmeye başladım ya
Kubra381 melike__41 benm o zaman yine geç döllenme var ya da gerçekten hamilelik yok Çünkü sanırım benim de 19 unda oldu