arsesraa bat 7 karnımın alt kısmında ağrı var adet ağrısı gibi arada oluyor baldırımda bacakta ağrı oluyor bu adet olacağım zamanda oluyor gider gebelıkte de bu belirtı vardı adet olucam dedim ama hamileymişim o zaman o yüzden anlamıyor insan bakalım beklıyorum bi yandan çatlamadan sonra progestan başladım çünkü diğer ay kimyasal geçeirdım testlerim silik çıkıyordu ve adetım çok fazma oldu ve parçali oldu o yüzden tutunma bilsın gebelık varsa diye başladım oda belirtı yapıyormuş o yüzden ilaçada yoruyorum belirtılerı