Esmakks Smr5353 39+0 oluyor. Bence geç ben bir hafta daha erken istiyordum ama almıyor doktor . 3.seseryanım da olacak biraz ondan geç siye korkuyorum
mor_menekse1 Ftmaaaaaaa amin net belli yani tarihiniz :) bnde iki hafta snra gidicem yine insAllah kendi gelmek istemezse 39 gibi istiyorum şimdi 34+3 uz
mor_menekse1 htc_ylmz01 amin İnşAllah sağlıkla zmaninda gelsinler yine haberleşelim benimde 13 ocakta ramdevun var kesin veriri gün
btl194 Ftmaaaaaaa benim de o tarihlerde olacak canm 10 Ocak kontrole gittiğimde gün verir 35+1 haftalık olduk siz kaç haftalık oldunuz
Nazanemre Benimde ikinci sezeryanim olacak cuma günü kontrolüm var 36+1 oluyorum gunnverir mi acaba ?