Ilgaz01 Mommi devlet hastanesinin çekmek de zor ben dayanamıyorum ins izin verirler ben veriyordum hastalara
narbibi Kızlar selamlar Ben doğum yaptim darisi sizin başiniza sağ salim kavuştursun bebişkerinize Allahım🤲
Ilgaz01 narbibi bende erken yapmak istemiyorum yasa 15 ocakta geçecek korkuyla bekliyorum 15 ini geceyim diye
321duru123 Ocak ayının ilk mahsulleri toplandı kızla sıra sizde hiç kafanıza takmayın Rabbım hiç kulunu darda bırakmaz biz 6 günlük olduk bile😁
321duru123 Pinaraydin_2969 benimkide gelmiyordu 40+2 de suni sanciyla doğurdum belki bıraksam oda durmuştu şu zamana kadar
Pinaraydin_2969 321duru123 doktordan geliyorum o da aynı şekilde artık doğmazsa suni sancı verelim dedi haftaya 🥹
Ilgaz01 Pinaraydin_2969 kiz bende çok sanci var ilaclar serumla 22 di 19 şuan heran gelebilir bunaldim birde eski sezeryanim 2 cm.rahmim.acik dolaşıyorum
Ilgaz01 Pinaraydin_2969 kiz hemsireyim bide defalarca tuse yaptim hastalara kendi rahminim nasil açık biliyorum çok tuhafıma gidiyor Allah affetsin bir tuhaf yani