Ftmaaaaaaa Selamlar ben 3.ayımda işimi bıraktım işim çok stresliydi ve yolum çok uzaktı hamileliğin ilk dönemleri çok uykum geliyordu yolda kaza yapmaktan çok korkuyordum çok şükür durumumuzda fena değildi bu yüzden pişman değilim hamileliğime odaklanarak evde dinlenerek kendime vakit ayırarak güzel bir dönem geçirdim şükürler olsun Ocak sonu gibi bekliyoruz uygulamaya göre 30 günümüz kaldı 27 Ocak :) Ama 37.haftadan itibaren artık bekleniyor bakalım ne zaman gelecek sabırsızlıkla bekliyoruz :) Bekleyen herkes için dua ediyorum sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşAllah