Salamlar kizlar benim şuan 35+3erken doğum riskim var geçen hafta sancim çogaldi Ocak 2.3.4gibi geliyor hazirliklarim tamam 1yaşinda kizim o biraz yoruyor otur kalk zar zor geçiyor günüm nefes almakla insan yoruluyor oglan erkenci biraz en iyisi saglikla kavuşalim ☺❤