sarahveannesi 2erkekannesim benim nişanım 38+2 de de geldi 38+4 de doğum yaptım değişiyor herkeste sancın gelince gitmen daha iyi olur senin için 🥰
flz3576 2erkekannesim nişandan önce sancım oldu biraz sonra nişan geldi akşam bi kaç defa üst üste sonra sabaha karşı sancım çok artı hastaneye gittim kişiden kişiye değişiyor bence
aboutbehis Mukus aktiktan sonra bazen gunler bazen de haftalar sürebiliyor dogumun baslamasi sans isi🤷🏻♀️
kubos_ 2erkekannesim nişandan hemen sonra doğuran da var bir hafta sonra da ben nişanm geldikten ertesi günü doğurdum
mrvess Benim de nişanım geldi Vajinal muayeneden sonra . 39+2yim dün nişanım geldi sonra sancı başladı 50-60 bandında sancım ara ara vuruyor. Gece daha çok sancı oluyor . Ben de yılbaşından sonra doğsun istiyorum ama bakalım duracak mı 😅
2erkekannesim Kbr-33 benim bu 3.gebeliğim maalesef diğer ikisi hep tramvalı geçti şimdide korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye stres oluyorum hep