Dün gece sancılarım 80 di gece hastaneye yatınca stresten gitti sabah imza verip çıktım alttan muayene çok ettiler diye mi bilmiyorum şimdi baktım ikinci kez nişanım gelmiş nişan geldikten ne kadar süre sonra sancılarınız sıklaştı tecrübeli anneler lütfen yazarmısınız