sevdaaydin Salı akşamı nişan dedikleri o kanamam oldu ama hala doğurmadım açıklığım falan da yok 2 günde bir kontrole gidiyorum o günden beri. 39+5 olcaz birazdan 🥹
2erkekannesim sevdaaydin gerçekten insan nişanı geldikten sonra stres ve panik oluyor sadece doğum odaklı düşünüyor her an ister istemez
2erkekannesim Kbr-33 benim bu 3.gebeliğim maalesef diğer ikisi hep tramvalı geçti şimdide korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye stres oluyorum hep
salihaci 2erkekannesim Akşam 5 6 gibi ağrılarım artmıştı gece 3 gibi nişanım geldi sabaha kadar evde sancılarımı karşıladım sabah 10 gibi hastaneye gittim 12 40 gibi doğdu😊