Semao98 vanilya_kokusu_ evet o yüzden iyi düşünücez iyi olucak 🙏inşallah sende çok dikkat ett allahın izniyle sağlıkla alalım kucaklarımıza tabiki haber veririmmm 🙏🙏😣
vanilya_kokusu_ Semao98 inşallah canım benim o ağrılar olmasa pek takılmamm ama. Bazen. Öyle ağrılar geliyor ki. Bana. Diyorum biti işte 😞of ya inşallah güzel şeyler olur
Semao98 vanilya_kokusu_ insanı zaten onlar korkutuyor 😣 ama vucütta bir yerde reaksiyon veriyor bunlarda ağrı oluyor kendine çok yüklenmeden çalışmıyorsan sürekli dinlen herşeyi oturarak yap ki o ağrı sürecinide çok yaşama. Ben evde olduğumda hep öyle yapıyorum
vanilya_kokusu_ Semao98 bende oturarak herşeyi yapıyorum valla şansım olsaydı annrm bana yakın olur uzakta oturmazdi🥺 yanına gider 10 gün kalırdım bari öyle böyle geçirecektim kızıma bakardılar bari uzakta oturmak okadar Zor ki ☹️
Semao98 vanilya_kokusu_ yaa evet o konuda destek çok çok önemli oluyor ama bunları düşünerekte kendini üzme Allah inşallah bununda sabrını vericektir 🙏😣
ay_bebek Rabia-Bay44 merhaba, düşük öyküm olmamasına rağmen benimde 19+3te ani kanamayla rahim ağzımın açıldığı fark edildi acil serklaj atıldı. Serklaj sonrası 26 mm ölçüldü sonra 22ye düştü salı kontrolüm var inşallah kısalma devam etmiyordur 😔 Benim de son 96 kaldı inşallah su gibi akıp gitsin zaman hepimiz için 🙏🏻
Semao98 ay_bebek aminn Allahım hepimize sanır ve yardım etsin inşallah bende salı gidicem kontrole güzel haberler alalım 🙏 haber ver mutlaka
vanilya_kokusu_ Semao98 doğru valla haftaya pazartesi gününü iple çekiyorum ne dicek doktor acaba diye 🥺 senin bu salı dimi kontrol
Semao98 vanilya_kokusu_ evet bu salı , ben şimdiden strese girdim zaten salı günü ne dicek iyi mı diye belirsizlikte çok çok kötü ya 😣
gulu36_38 Rabia-Bay44 merhaba. Bende 13 haftalıkken serklaj oldum önlem amaçlı . Geçen hafta 18 haftalık iken ağrılarım oldh soktora gittim hunilesme olduğunu bebeği dikişin tuttuğunu ve rahim ağzının 13 olduğunu söyledi. 3 gün hastanede yattım. Zaten kendi kullandigim ilaçları veriyordular yine. Enfeksiyon felan çıkmadı. Salgın vardı birazda bogazim agriyinca doktor çıkardı. Evdeyim şimdi o günden beri hep sırt üstü yatıyorum yemekleri bile yatakta yiyorum. Acaba hunilesme kapanıp rahim ağzı uzar mı. Birde bebek sürekli aşağıda toplanıyor çok korkuyorum
Rabia-Bay44 gulu36_38 Çok geçmiş olsun size de bolca istirat edin bende de tekrar kısalma ve hunileşme oluştu ama 3 haftadır şükür evde dinlenerek geçiriyorum umarım 30 lu haftalara erişiriz
Rabia-Bay44 gulu36_38 Uzanma durumu olur mu bilmiyorum ama sabit kalması bile iyi birşey demişti doktorum hunileşme kapanabiliyormuş bazen belki kapanmıştır sizinki
gulu36_38 Rabia-Bay44 inşaallah kapanmıştır bu bebeğime birşey olmasın bari sizde bana dua eder misiniz ismim Gülü
Rabia-Bay44 gulu36_38 Ederim canım bende daha önce bir kayıp yaşadım bu gebeliğimde çok zorlu yollardan geçtik hala da geçiyoruz seni çok iyi anlıyorum rabbim bebeğini sana bağışlasın inşallah sağlıkla kucağına almak nasip olsun
MelisSezen Çalışan serklajlı anneler, 32. haftada doğum iznine ayrılıyoruz değil mi? Şimdiye kadar raporla geldim 8 hafta doğum öncesi iznimi kullanmak zorundayım. 32+2 ya da 32+6 da almak arasında ne fark var? Benim durumumu yaşayan kimse var mı?
Rabia-Bay44 MelisSezen Serklaj varken nasıl çalışabildiniz ben serklaj olduğumdan beri yatağa mahkum kaldım maşallah size
Semao98 MelisSezen benım incelmem var salı günü 32. Haftama giriyorum doktorum özel olduğu için 32+1 de başka yere gidiceğimi belirtir ona muayene olduktan sonra. izin yerine rapor alabilir mıyım? Ne kadar rapor kullanabiliyoruz acaba bir bilginiz varmı ?
MelisSezen Rabia-Bay44 yanlış ifade ettim sanırım. Serklaj olmadan önce çalışıyordum, sonra hep istirahat ve raporla geldim