Semao98 32. haftadan itibaren çalışabilir raporu alıp çalışmaya devam edebilirsiniz. Ya da riskinizden dolayı 32. haftada doktor size çalışamaz raporu verir ve doğum iznine ayrılırsınız. Çalışabilir raporu aldıktan sonra nasıl tekrar rapor alacaksınız ki anlayamadım?