Semao98 gene senin haftan iyi inanki ☹️ gider birkaç hafta daha insallah ben diyorum 36 yi görsem yeter 🥺 12 ocakta kontrolum var aşırı derecede korkuyorum doktor ne dicek diye daha kısalma varmı yoksa sabit mi inşallah sabit kalmış benimde aynı sanki heran aşağıdan çıkacak gibi bir his çok zor gerçekten çok 😞 bende diyorum keşke 30 dan sonra ki hafta da bari çıksaydı belki kaç hafta idare ederdi 🥺 beni doktor demedi kaç günde Bir gel sana