Allah hepinize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inş ben 3 bucuk ay once dogum yaptım ilk gebelik 24+4 ragım agzı yetmezliği kaynaklı dogum oldu aniden ikinci gebeliğimde 12+4 serklaj yapıldı 37 dikişim alındı ve ınanılmaz birşey kızım dogmak bilmedi ve 39+4 su gelişi kaynaklı sezeryana alındım gönlünüzü ferah tutun inş rahım kısa bile olsa dikiş tutuyor benım 37 dikişim alındıgında doktor bir cm açıklık var bu hafta dogum olabılir bile dedi ama yok dogmadı ve artık son hafta yuruyus egılıp kalkma merdiven hepsini yaptım o kadar dogmasın diye korkarken o hareketleri yapmak çok şaşırtıcı şuan meleğim şükürler olsun yanımda darısı tüm riskli gebelere ıns