Semilk05 sunbloom123 artık ne olursa sağlıklı olsun da rabbim tabi 2 meyvenin de tadına baktırsın güzeller güzeli kızım var oğlum olursa sevinirim ama kıxım olursa da çok sevinirim 2 bacı sırdaş olurlar büyüyünce
sunbloom123 Semilk05 Allah iki duyguyuda yaşatsın inşallah isteyen herkese seçilirmi zaten ya minicikk bebişler sağlıklı olsunda tüm bebişler 🤲🤗
Semilk05 sunbloom123 amin herkese inşalllah ama 2. Hamilelikler sanırım ilk gibi olmuyormuş çok seviniyorsun ama ilk gibi değil bazen unutuyorum ağrılarım olmasa yani
Bibebek_2kedi Semilk05 bende kızımı 11 haftalıkken öğrenmiştim cumartesi bizde cinsiyet öğrenmeye gidicez 11+6 olucaz inşallah gösterir bebişlerimiz cinsiyetlerini 🥰
Semilk05 Bibebek_2kedi ya ben en iyisi gideyim Zaten 10 gün içinde ücretsiz bidsha gitme hakkım var onada giderim 😂😂😂
Zeynepefem deletedmom43191 ne alakası var zorla söyleyeceksin diye doktorun gırtlağına mı basalım😀 bana 13 de bu haftalarda kesinlik olmuyor diye söylememişti napsaydım sana para veriyorum çabuk soyle diye bağirsamiydim😀😀
Semilk05 sunbloom123 evet çok doğru şimdi kızımı öle seviyorum hep zaten kızım Hariç herkesden tiksinti geldi bana. Aynı beden ama cidden her hamilelik o kadar farklıymış ki
sunbloom123 Semilk05 benim ilk gebeliğim şuan fazlaca dikkatli ve pimpirikliyim gerçekten şuanda bile ikinci nasip olursa böle olmam herhalde ya diyorum