Semilk05 Kızlar 10+6. Hafta cinsiyet çok merak ediyorum kıızım da 11. Haftada öğrenmiştim sizce yarın gitsem öğrenir miyim ya özel hastanede bişey diyin gaza getirin beni 😂😂😂♥️♥️♥️😘
Semilk05 deletedmom43191 yani bu gidiceğim doktor kızım da 11. Haftada direk söyledi. Şimdi de çok merak ediyorum bi gideyim demi en iyisi göstermezse de nasip derim
Zeynepefem deletedmom43191 ne alakası var zorla söyleyeceksin diye doktorun gırtlağına mı basalım😀 bana 13 de bu haftalarda kesinlik olmuyor diye söylememişti napsaydım sana para veriyorum çabuk soyle diye bağirsamiydim😀😀
Semilk05 LadyX evet biliyorum biraz erken ama kıızım da 11. Haftada söylemişti net. Bide devlete gidiyordum kalp atışı bile dinletmediler içimde kaldı ondan da çok gidesim var
sunbloom123 Semilk05 sen yine şansını dene kontrolün varsa ama sırf cinsiyet için gitcem dersen azcık daha sabret derim 12 de frlan gitsen daha mı tahmin edebilir acaba diye yine de sen bilirsin 😂
Dilos24 Semilk05 tamamen bebekle alakalı, ilk kızımda bende 11 haftada öğrendim, bu kızım 17 haftalıktı artık doktor evirdi çevirdi zar zor gösterdi sıpa, hemde kaç tane özele gittim🤣
Semilk05 Dilos24 evet çok doğru göremeden de kalp atışını dinlerim zaten 7. Haftada gitmiştim zamanı da geldi de 12 olunca gideyim diyordum bugün bi gitme perileri geldi bana
Semilk05 LadyX ya ben hiç hissedemiyorummm eşim erkek diyor etrafım ful erkek kız 3-4 tame denk geldim. Ama dün tesadüf mü bilinç altı mı yoksa ne bilmiyorum ama yatmadan allahım kızım mı olcak oğlum mu nolur rüyamda göster dedim sabaha kadar erkek bebek gördüm cinsiyet partisi bile yaptım rüyam da mavi pullar üstüme döküldü 😂😂😂
1kelebek1bebek Semilk05 Arayı çok uzun tutuyorlar ve insan merak ediyor dimi. Günler geçmek bilmiyor falan.. Çok iyi anlıyorum 🙈
sunbloom123 Semilk05 bende hissedemiyodum etrafım hep kız diypdu senin kız çocun olur kız annesi vibe ı var sende diye rüyamda kız gördüm pembiş pembiş ama tam cinsiyeti öğrenmeye gitceğimin bir gün öncesi erkek bebek gördüm cinsiyeti erkek çıktı 😂😂
Semilk05 sunbloom123 yok aslında kontrol zamanım bide devlere gitmiştim biraz devlete gireyim öyle özele geçerim kendi doktoruma demiştim ama kalp atışı vile dinletmedi ultrason kâğıdı bile yok ondan da istiyorum gitmeyi
Semilk05 1kelebek1bebek uzun tutmayı bırak hiç dinletmedi ki var kalp atışı iyi dedi dinletmeyecek misiniz dedim yok dedi peki ultrason kâğıdı dedim yok dedi çıktım yani
sunbloom123 Semilk05 o zaman git canım inşallahda öğrenirsin sağlıklı bir şekilde de kucağına almak nasip olsun 🌸🤲
Semilk05 sunbloom123 artık ne olursa sağlıklı olsun da rabbim tabi 2 meyvenin de tadına baktırsın güzeller güzeli kızım var oğlum olursa sevinirim ama kıxım olursa da çok sevinirim 2 bacı sırdaş olurlar büyüyünce