Zeynepefem Semilk05 evet bilerek söylemiyorlar çünkü yanılma ihtimalleri oluyor. Sonrasında yanlış çıkmasındansa, söylememelerini tercih ederim.
Busraaaakkk Semilk05 12.haftamda kemik yapısına göre erkek demişti öylede çıktı özele gidiyorum bende. Erkekse hemen belli ediyor diye biliyorum
cumcumberci Semilk05 benim doktorum da özel de,kalp atışı dinlettirmiyor zararlı diye 11 haftada söyledi cinsiyet
Semilk05 Bibebek_2kedi hayırlı olsun bende aynı iki kız kardeş bağını çok seviyorum rabbim bizefe nasip etti çok şanslıyız bence