Kahramanlar Gulsahnaz iğne yeri acıdı ama kanama daha çok korkuttuğu için iğne acısı gözüme görünmedi
1991c Zeynep7777777 peki böyle birden kesilmesi normal minkahve leke bile gelmiyo geçmiş olabilir mi 🙄
Miniminicikkk Goksinismail bende günde 3 defa kullanıyorum bir de hafta da bir iğnesini kullanıyorum çok ağır bir ilaç sersemleştiriyor ama bunlara rağmen lekelenmelerim geçmedi 😢
1991c Miniminicikkk allah şifa versin fitil olarak almayı deneyebilirsin bende çok sersemliyorum konuşamıyorum bile içtiğim zaman 😣
Goksinismail Miniminicikkk benim lekelenmem yok Allah a şükür ama çok ciddi bir erken doğum tehlikem var.
Sunayaz Gzmmtrkmn şuan kullanıyorum dr um kesti ama kullandığımda ağız yoluyla kullandım. fitil şeklinde kullanmadım.
Gulsahnaz Kahramanlar ben persembe aksam vuruldum kasilmalarim vardi doktor erken doğum riskine karsi başlayalım dedi ama suan ignenin yeri mor ve bir karis kist seklinde uzerine yatamıyorum yürümekte zorlanıyorum 😣 yanlis yere mi vurdu anlamadim