Gulgulcan bende bulamadım canım 5 tane buldum doktor 4 tane daha vurdurcaz dedi Karaman’da buldum bi tane okadar . Benim 1 subattan beri lekelenmem kanamam var canım ama cok şükğr bebek iyi diyor doktor rapor aldım sürekli yatıyorum iğne ilaç her şeyi kullanıyorum kanamam olmazsa kese etrafında toplanıyor bu sefer kan . Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻