sevg1 benim değerim 4-5 haftada 0,5 ti.sonra gitdikce dahada düştü.ama değerleri öğrendikden hemen sonra doktorum 400mg fitil progestan yazdı.sabah akşam kullanıyordum.3 hafta öyle kullandıkdan sonra şimdi günde 1 kez 200mg kullanıyorum.yanılmıyorsam progeston hormonu 8 haftaya kadar öenmli öyle yazılıyor bazı yerlerde.ben şimdiye kadar lekelenme falan yaşamadım çok şükür.belkide sonuna kadar vere bilir bana.