Goncimikk 30+3 haftalığım yaklaşık iki haftadır sıkıntı var normalde bi şikayetim yoktu genel kontrole gittiğimde kasılmam olduğunu fark etti dr nst ye gönderdi orda çok yüksek Doğum sancım çıktı hemen ciğer geliştirici iğne vurdular toplamda 4 tüp nidicard diye de ilaç verdiler progestan da günde iki kez 200 mg dan kullanıyorum sabah gece ağızdan alıyorum vajinadan kullanamıyorum nedense🤔 sebeple alakalı tam bişey Yok kasılmam oluyor karında aşırı sertleşme oluyor