Zelnuray hiçç dert etme ben doğum yapalı 15 gün oldu hamileliğimde yüzümü gözümü göbeğimi stres ettiğime çok pişmanım boş yereymiş doğum yaptım odama çıktım kendime gelip lavabo da aynaya baktığımda sanki 1 saat önce başka bi Nazlı vardı 8 ay önce ki halime geri dönmüştüm Cildim eskisi gibi sütten duru 1 saat önce ki sivilceler yok lekeler yok şişlik yok 39 derece ateş yok göbek yok bel ağrısı yok mide yanması yok diş eti kanaması dudak çatlağı yok kendimi yeniden doğmuş gibi hissettim. Hamileliğimden aldığım ders hayatı anlık yaşamak anın tadını çıkarmak oldu. Uzun oldu ama sözün özü doğurunca geçiyor :)