sepselin yok mesela önceden vurdunuz içinde nohut kadar şişlik ve ya morarma oluyor ya onlar için vurunca kolonyayla yapın günlük bir kere dediğim yöntemi yapın ne beze kalacak ne morluk 34 haftadır iğne yapıyorum karnimda ne şişlik var ne morarma birde iğneyi yaparken havasını mutlaka alın o zamanda morarma ve şişlik az oluşuyir