zeynepveminaninannesi 22 haftaya kadar karnımdan yaptım, ondan sonra kola geçtim, karnımdan vururken önce iğnenin havasını alıyordum, (bu çok önemli, en çok içinde ki hava morartıyordu), sonra iğneyi vuracağım yeri 2 parmağımla sıkıştırıp batırıyordum, hemen altına buz yerleştiriyordum, ilacı komple enjekte edene kadar parmaklarımı açmıyordum, ilaç yakmadan kolayca vuruyordum, hemde morarma çok az oluyordu, arkasından da kolonyalı pamukla üstüne bi kaç saniye bastırıyordum, kolumda da aynı işlemi uyguluyordum, 6. haftadan 38. haftaya kadar sorunsuz bi şekilde acısız rahatça kullandım