1 aydır sol kolumdan vuruluyorum sadece bi kere iğneyi sokar sokmaz şişti o morardı. neden bilmiyorum.
Ama sağ koluma iki kere denedik, ikisinde de çok acıdı sağ koluma yaptırmadım bi dahaa. Göbek de vuramıyorum korkuyorum🤭
Eşim vuruyor iğneyi, ilk biraz havasını alıyor 90derece açıyla vuruyor iğneyi bi sorun yaşamadımz