AsenaD benim adetim 2 gün gectıgınde yaptım okdar siliktiki off boşa ümitlendm feln dıye üzüldüm daha snra arkadasıma attıgmda hamılesnnn dıye bagrıyodu hemen kan testı yapmaya gıttım gerçekten hamıleymısım hemde 3 haftalık haftasına göre sılık yada koyu olurmus