Anneolmak38 Sagolasinn canim Rabbim hepimizin yardimcisi olsun. Eşim dun ögrendi geciktigimi bana kalsa bugun gidiyordum dr a ama esim biraz bekleyelim dedi sanriim o halaa kaybetmekten bos yere heveslenmek korkuyor. Bilmiyorum suan da bir sikıntim yok Allaha sukur . dikkat ediyorum kendime folik asit iciyorum dinleniyirum bol bol