Betulpehlivan canım canını sıkma sen Allah’a bırak kendini o istese seni o yataktan kaldırır çok sağlıklı yapar o ol dese herşey oluverir bir anda o yüzden bunda da vardır bir hayır hiç kendini üzme sıkma herşeyi Allah’ıma bırak zaten 26 haftalıkmış bebişin sağlık sorunu yoksa Yaşar zaten çok dirençli oluyorlar benim bebekten biliyorum ben 27+4 te normal Doğum yaptım bende hastanede yatıyordum hemen müdahale ettiler sancıyla gece 4:44 te dopumhanede makattan doğdu herşey allahtan bende isterdim zamanında doğsun sağlığı yerinde olsun baya şey almıştık bide insanın zoruna gidiyor ama bilemeyiz ki ne olacağını o yüzden kendini sakın salma bu senin için en hayırlı olan