2cocuk2kopek bende 27+4 te normal Doğum yaptım erken Doğum riskim vardı ve kendini dışarı attı canım kızım ama benim böbreklerinde sorun vardı kalp krizinden vefat etti sizin sağlıklıysa eğer korkmayın çok mücadele ediyorlar yaşamak için sağlığı yerinde olduğu sürece Yaşar ve kendini toparlar korkma Tamm sakin olmaya çalış herşey allahtan canım eğer stres yaparsan daha çabuk gelir dünyaya elinden geleni yap bebeğin için hep pozatif düşün oda kendini iyi hissetsin