Zeynpatak gece 1 kadar hastanede kaldik 2 serum yesim ve dogum geciktirici iki hap kullandim hala kullanicam sancilari normale dondurduler eve geldim yatiyorum agrim sizim biseyim olursa hemen gidicem doktora . Ciger gelistirici igne verdi onu yaptiricam . Cok sukur suan iyiyim. Kalkip hareket etmem yasak.