2cocuk2kopek Kizlar dungece bebegim hep toplaniyo sanmistim sabah hala duelmiyo diye hastaneye geldim . Meger kasilmam varmis dogum sancim cikti. Nisanim gelmis doktor yatisimi yapacak ertelemeye caliscak gelisini . Lutfen dualarinizi esirgemeyin daha cok erken 😞😢
Wicca 2cocuk2kopek Hayırlısıyla sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin Allahım.. Dualarımız seninle 🙏🏻
Berfingnc 2cocuk2kopek aynısını bende yaşadım 29 haftada 😔😔 ve malesef doğum yaptım canım. Ama 5 aylık olduk bile biz çok şükür rabbime çok sağlıklı bir oğlum var sakın üzülüp canını sıkma durdururlar inşallah rabbim yardımcın olsun 🙏🏻
Neylin Berfingnc herşey nasip dedikleri işte tam da bu ,dünyada kısmeti olan canlının önüne hiç bir engel geçemiyor çok şükür 🙏sizin adınıza çok sevindim ,RABBİM sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin İNŞALLAH 🙏
Asena_ 2cocuk2kopek Rabbim yardımcın olsun canım keşke daha önce gitseymişsin bir çok insan toplanmanın sertleşmenin normal olduğunu sanıyor ama malesef erken haftalarda normal değil. İnşaAllah sağlığıyla vaktinde gelir yavrun 🤲🏻
2cocuk2kopek Asena_ Insallah🙏 bilseydim erkenden gelirdim ilk hamileligim pek bi bilgimde yok cok sertlesince geldim şok oldum😕
Berfingnc Neylin kesinlikle öyle 🙏🏻 Zaten prematüreler mucizeden ibaret rabbimin hikmetine sual olunmuyor 29 haftalık doğmasına rağmen 1.460 gr doğmasına rağmen yaşıtlarına yaklaştı bile 🤗 çokta akıllı maşallah 🙏🏻 Dediğiniz gibi bu dünya da yiyecek ekmeği varmış oğluşumun 🙏🏻
Esba2019 2cocuk2kopek Rabbim yardımcın olsun canım inşallah sağ salim zamanında gelir 😔 nişanın nasıl geldi canım akıntı gibi mı yoksa rengi falan nasıldı aynı durum bende de var da erken doğum riskim var
Gzddlk 2cocuk2kopek canım benim aynı haftadayız Rabbim yardımcın olsun olsun sağlıkla vaktinde gelir inşallah
AyEr 2cocuk2kopek canım sag salım hayırlı zamanda kucagına al benımde ıltıhabım var beyaz akıntım oluyor bebek toplanması nasıl bırsey cok sancım var bugun sabahtan berı 😭
Gulsahural AyEr top gibi oluyor karında bende aybi peoblemo yaşıyorumk yaşıyorum ki bahsedilen buysa bizimkide sık sık oluyor yarın kontrolm var inşallah problem cikmaz