Merhaba sonuçları rapor olarak yazan evrakları sekreterlikten alabilirsiniz benimde öyleydi şubatta genetik test verdim mayısta çıktı raporu sekreterden aldık hemotolojiye sevk edildim pıhtılaşma için iğne denildi şuan hamileyim 4+5 üçüncü dozumu bugün vuruldum 4 düşük 7.5 aylık doğumum var plesanta bile doğumda çıkmadı benim baya sıkıntılı pıhtılaşma bu yüzden riske atmadı Dr yaş 36 oldu rabbim şifa versin iğne vurulurken yeşil yapraklı ürünlerden uzak duruyorum mandalina portakal tüketiyorum hepimize güzellikle gelsin inşallah