Herkes merhaba bı ay önce bebeğimi kaybettim yazdım buraya zaten genetik pıhtılaşma patoloji testleri yapıldı. Patoloji ve pıhtılaşma test sonuçları çıktı .size sormak istediğim birsye var test sonucumu göremiyorum kendi doktoruma randevu aldım ama iki hafta sonraya .test sonucumda bı değer normal yazıyor ve ayrıntılı rapora bakın diyor .sizce ne demek