@“mutlu04”#p38933489Teşekkur ederim Rabbim sizden de razi olsun bir faydam dokunduysa ne mutlu bana . Maalesef öyle canim ama inan şu an 24.haftadayim ve hiç bir akrabama söylemedim düşünmüyorum da insani çok yıpratiyorlar o yüzden sen iyi dr bul onunla ilerle ALLahin izniyle hiç bir şey olmaz çok şükür tedavisi olan bir şey canim ne insanlar goruyoruz yillarca hasretindeler Rabbim isteyen herkese nasip etsin üzme kendini