smyyy95 hayırlısı ben de bugün yapcsm testin gelmesini bekliyorum dua edin iki gün önce sanırım yerleşme kanaması yaşadım çünkü kahverengi akıntım oldu devamı gelmedi beyazlaştı akıntı adet olcam diyorum ağrım var onda da tık yok ama varsa bile geç döllenme oldu çünkü iki test yaptım negatifti