Emel39 benimde 21 aralıktı bat adet olmadım dün 22 Aralık’ta kahverengi akıntı geldi adet oldum sandım bugün beyaz akıntı geldi hep dpo 9 ve Dpo11 de test yapmıştım negatifti yarın tekrar yapıcam awox sipariş ettim dua edin inşallah vardır testimin fotoğrafı var profilimde bakabilirsiniz