smyyy95 canım erken daha birkaç gün daha bekle. Ben bugün kırmızılık görmesem kan vermezdim. Kırmızılaşınca vereyim dedim. Bende acele ettim aslında. Dpo 14 ten sonra vermek daha mantıklı ama insan işte heyecanlanıyor sende haklısın. Umudunu yitirme daha. Umarım hayırlı sonuçlar alırız🙏🏻