ay maşallah bence de var sağlıkla ilerler 🥹🩷 bana umut oldunuz ya dpo9 dayım regl 6 gün var bugün test yaptım negatif gördüm ve moralim çok bozuldu 🙄 belirtilerim sizin dediğiniz gibi adet olacak gibi ve diyorum olacağım kesin adet ama okudukça valla tekrar umut oluştu İnsallh bende görürüm pozitif 😭♥️ bir de beyaz akıntım oluyor ara ara inşallah bunlar belirtidir göğüs hassasiyeti de hafiften var işte ayyy çok heyecanlı bu bekleme süreci Allah hepimize yardım etsin 🤲🏻