Happymami yarın sabah ilk idrarla bir daha deneyeyim diyorum. Seninde 5 dk sonra mı çıkmıştı çizgi?Ya ilk testi yaptım dedim yok kenara koydum.5 dk sonra kontrol etmek için baktım bir çizgi var gibi. Sonra parlama gibi geldi içini açınca daha net gördüm. Ama böyle 10-15 dk sonra iyice belirginleşti gibi daha soluktu ilk gördüğümde