Nsimsek tabi hayırlısı ne ise o olsun, evet üzücü bir şey ama en azından hamile kalabiliyorsunuz pozitif yönü de var bende şubat ayında kimyasal gebelik geçirmiştim çok üzülmüştüm ama en azından hamile kalabiliyorum doğal yolla diye sevinmiştim eylülde hamile kaldım tekrar