Çok geçmiş olsun benimde oldu bende uzun süredir istiyordum ama kimyasalmış… bende 3 gün ağladım sonra kabullendim. 2 ay sonra hamile kaldım çok şükür bende duymuştun kimyasal sonra tekrar hızlı hamile kalınıyor diye🤗yumurta ve sperm sağlıklı olmuyormuş dnası bozuk oluyormuş galiba hiç üzülme Rabbim en tez zamanda tekrar nasip eder. Allahtan dış gebelik olmadığını öğrendin tüplerini aldırmak zorunda kalmadın tekrar hamile kalma şansın çok çok yüksek hiç umudunu kaybetme.