Nsimsek aslında bi kontrol iyi okur siz yine kan verin değer sıfırlanınca doktora gidin konuşun 2 düşük 1 kimyasal var ne testleri yaptırmam lazım diye yönlendirir o sizi rahimde olan sıkıntıları sadece rahim filmiyle görebiliyorlar perde miyim polip ya da yapısal bi sorun olabilir tedavileri basit işlemler zaten ya da genetiğinizde pıhtılaşma vs olabilir o da bebeğimin gelişememesine sebep olan etkenlerden birisi onunda genetik bölümünden randevu alıp bakılıyor eşle beraber