@dddy seni tebrik ederim canım başar mısın tamamen normal doğum olmuş epiduralsiz filan, annem de öyle diyo allah sabrını veriyo diyo, çok korkuyorum ama hamile kalmadan da hep doğum korkuturdu beni, hamile olduğumdan beri de sürekli düşünüyorum nasıl olacak diye, çok da narin bi yapım var kendimi bildiğim için korkuyorum herhalde bu kadar 😢