@Melie canım devlete gidersen baya sabırlı ve sinirleri güçlü biri olman lazım, ben gebeliğimin başından beri devlete gidiyorum, daha eşim bir kere bile doktorun odasına giremedi çünkü erkekleri almıyorlar, sen doktorun peşinden koşacaksın soru soracaksın ki öyle açıklama yapacak yoksa açıklama yapmıyo, zaten içeri 2 hasta birden alıyorlar biri sedyede muayene olurken diğeri içerde bekliyo hızlı hızlı ultrasondan bakıp sıradaki diyo ve zaten o hızla soracaklarını da unutuyorsun zaten 2. sorudan sonra suratı asılıyo doktorun, onun dışında sıra beklemezsin randevu alırsın saatinde gidersen beklemezsin, bütün taramalarını tahlillerini eksiksiz yapıyolar o konuda şikayetim yok, iyi ilaçlar yazdı doktorum onlardan da memnunum, ha mesela cinsiyeti de biraz geciktirmeli söylüyorlar devlette ama özelde hemen söylüyorlarmış, biz de memuruz ama ev aldık çok ödemelerimiz var, ben Doğumu özelde yapıcam inşallah, 5. Aydan sonra kontrollerime de özelde devam edicem ama şimdiye kadar 4 aydır devlete gidiyorum durum bu canım