Gulsifa255 26 haftalıkken gelmişti sütüm ilk hamileliğimde. Doktora sorduğumda öyle birazcık sıkmayla doğum falan başlamaz korkma demişti. Sağım yaparcasına süt çıkarmak riskliymiş. Ha bir de hamileyken sütüm geldiyse demek ki doğurunca çok sütüm olacak diye düşünmüştüm ama sadece 3 ay emzirebildim sütüm çok azdı 🤦🏼♀️