lena36_ merhaba ben de 39 haftalık oldum bi anda akşam her iki göğüste de ağrı oldu oldu ama sağ göğsümde ele gelen sert ağrılı bir kitle çıktı baya ağrısı hatta uçları bile masaj vs yaptım sıcak kompres uyguladım ağrısı hafifledi ama kitle duruyor az da olsa küçüldü
Doktoruma danışcam hafta içi randevumda ama çevremdeki herkes süt bezesidir diyor baya endişelendim